WTF

Min kväll gick helt mot reven! Den gick därför för jag skulle till skolan och fira danskarna när dom imorgon ska sticka hem och sen när man kommer ditt så säger man att ni få int komma hit sen är man he helt att WTF att först säger man att joojoo kom men sen är men helt att nää vi vill int ha er hit få vi e rädda att ni tar våra danskar. De sku ha vari jätte roligt att lära känna dom  men neej!

Ursäkta nu bara men jag tyckte de var någ kanska barnsligt att först säger man att man kan komma men sen kan man int heller! Tack ännu så hemskt mycke !!!!


( Ursäkta av bilden men den var helt bäst! )


Kommentarer
Postat av: en från åk 9

Jag går i din skola och visste om projektet med danskarna. Och jag tycker det är helt rätt åt er att ni inte kom in för ni hade ju inte hjälpt till med något!

2010-04-26 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0