Lördag, söndag, måndag

Hej alla ! Mitt veckoslut gick sen helt okej. På lördagen var jag hos min bästa vän o fira hennes föddis de var helt roligt. Sen igår var jag först hemma och fafa och mummi kom ti oss och äta. Sen var jag igen med madde ( bästa vän ) vi var  på galna dagarna , jag sku titta till mig en svart tröja men ja hittade inte en sån sen gick vi till mcdonalsen de var roligt där för där fanns mycke heta killar! Och jag tycker om heta killar , hiihi!

Idag har jag bara vari i skolan de hende nu int på de sätte något speciellt utan att danskarna kom till vår skola de är några stycken som kommer från danmark hit till finland och är sen här några dagar och sover hos nån människa från skolan. Jag tog någ inte nån få ja ville inte ha nån hem till oss!
Sen ska jag idag bara läsa engelska va tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0